03.40

Nu ligger jag ännu en gång i sägen med datorn, jag har verkligen sömnproblem jag sover inte när jag jobbar morgon, jag är jätte trött men vad jag än gör så går de det inte att somna, gick in vid 21.30 för att sova,, de slutade med att jag gick upp och hämtade datorn =( bara tanken på att jag ska upp 03.40 gör mig illa mående =( de borde verkligen vara olagligt att börja kl:05.00, ibland eller den senaste tiden så har min önskan varit att vara hemma ett helt år. att inte behöva göra någonting, det är min dröm för tillfället att inte behöva göra ett skit att gå och komma som man vill, att ha en bli helatiden att pengarna rullar in utan att behöva jobba de skulle vara livet =) så vi får se vilken tid jag somnar idag eller om jag änns somnar överhuvudtaget.. de första jag kommer tänka på när jag vaknar imorn är när ska jag få sova igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0