Den bästa födelsedagen

Idag var det min födelsedag och jag måste säga att dehär var verkligen en utav de bästa födelsedagar jag någonsin har haft. så många fina gratulationer utav alla nära o kära fått massa fina födelsedags presenter och träffat min största idol Carola de ända som saknade var mina föräldrar, som är i Syrien/Libanon. Jag kunde aldrig ana att denhär dagen skulle bli så bra, helt sjuk, så fina sms och fina facebook inlägg hela dagen,träffat Carola på min födelsedag blir tårögd när jag tänker tillbaka. jag vill verkligen tack allihopa från djupet av mitt hjärta ni betyder verkligen allt för mig <3 tack för att ni finns



Fick vakna upp till dehära, min underbara kusin kom med dessa 3 tårtor till mig och en jätte fin blommbuket, hon fick beslutsångest så hon valde 3 små tårtor istället för 1 stor =) och inte nog med allt dehär så fick jag en thomas saabo berlock från henne också. Älskar verkligen dig


Efter de när jag gick till jobbet så väntade dehär på mig, Linda hade gav dem till min arbetskolega för jag hade inte börjat ännu, gissa om jag blev glad, blev jätte glad men de va alldeles för mycket, tack ännu en gång. Älakar verkligen dig<3

Och inte nog med allt dehär så träffade jag Carola på min födelsedag och självklart så vågade jag inte prata med henne denhär gången oxo, mitt hjärta dunkade i 200 när jag såg henne och utav alla dagar så var det idag =) ska träffa henne på söndag också, hoppas hon känner igen mig nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0