Föräldrarfrittttttttt

Kära bloggläsare som ni kanske vet så har vi ff här hemma.. vilket är ganska skönt eller ibland... kan sova hur länge man vill utan att någon ropar på en,kan städa i sin ådning. inte tjatande o så.. så på de visste så är de skönt, men sen har vi dehära att det är tomt o ingen ringer lika ofta eller ropar Manuella kom ner och gör kaffe till oss.. måste säga att jag saknar det. och tjatande med,jag har typ lär mig nu att man behöver en paus från varandra lite då och då men sen kan man väta 5 år igen med dendära pausen... de som är skönt nu är att jag kan backa hur mycket jag vill utan att någon tjatar tänk på att du måste städa undan efter dig.. har backat en massa dehär senaste dagarna, Lusse kattaer, knäck, och engelska choklad sconse och kärleksmums, och observera att alla dessa är backade med kärlek.. en bra ingrediens.. bra att veta.



hade en liten tidig födelsedags middag till mina vänner i lördags,, kul hade vi måste jag säga.. presenterna är de roligaste att höra så jag hoppar till det nu på en gång.. jag fick ett par JÄTTE HÖGA SKOR som jag kan ha på mig nu så jag börjar lägre än linda för en gång skull.. tror säkert att det är 15 cm.. får ont i mina fötter bara jag tänker på dem.. sen fick jag Sex and the city 2 filmen o presentkort på sf så bio någon jag bjuder =) sen fick jag ett par jätte fina snö örhängen och en choklad ask plus en tårta =) så va gjorde vi på middan joo de man brukar göra snaka skit såklart =) hahahhaha o så tog vi en massa kort, två utav mina kompisar älskar att ta kort så de blev en heldel.. dem lägger jag ut lite senare.. har inte laddat upp dem på datorn ännu....





måste berätta om min date som han hade med LUCAS.. de va verkligen en lyckad date förutom att han systrar ringde o störde oss mitt under daten så duma JA VET!! hahahahha okej så de vi gjorde va att lucas fick välja vad han ville äta precis vad han ville vilket blev kebbab pizza, så vi gick o åt pizza o efter det blev det jul pyssel.. så vi kom hem o tog en massa kort på mig o lucas o så skrev vi ut dem med min kort scaner o så började vi pyssla o höll på tills linda kom o förstörde allting, Lucas va tvungen att gå hem o sova.... ( observera att Lucas är 8 år ) hahhhahahah



Pajaserna Lucas och Manuella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0