God Jul mina älsklingar

God Jul mina kära vänner, jag hoppas att eran jul har varit lika bra som min, med massa kärlek och presenter, ni till de bästa vad fick jag för julklappar?? Joo jag ska berätta jag fick mina desperets houswifes boxar 5an och 6an från min syster från min lille bror fick jag mysskläder som jag själv fick välja hahahha,, sen fick jag massa pengar o så och så fick jag ett jätte fint kors från min mamma o massa med annat som hon köpte med sig från Syrien, jag fick en kappa, päls mössor o skor och massa smycken.. köpte även 2 julklappar till mig själv =) lägger upp bilder lite senare nu ska jag ta på mig och åka till min morbror för lite mer julfirande =) pussar och kramar till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0