Jag älskar dig JONNA

Kan ni förstå att Jonna skrev en uppsats om mig, om MIG !!! ingen har någonsin gjort något liknade för mig, att få möjligheten att läsa de hon skrev om mig fick tårarna att börja rinna ner som en flod.

Här får ni läsa




Jag ska skriva om en tjej som heter Manuella.
Jag verkligen beundrar henne över hennes otroliga engagemang om hur hon behandlar dom som står henne nära. Manuella är en tjej som betyder mycket för mig och är en människa som jag ser upp till. Så otroligt vacker som hon är, både på insidan och utsidan, så otroligt mån om alla och så godhjärtad som hon är, har aldrig träffat någon som Manuella.

Jag har aldrig lärt känna en person som haft samma värderingar som mig, som känt likadant som mig om så pass mycket saker. Jag anser att jag och Manuella är lika.
jag hatar människor som inte uppskattar saker och som inte värdesätter sina nära och kära, som inte tar vara på sina chanser, som inte ser hur lyckligt lottade dom faktiskt är över vad dom har och hur otroligt fina människor dom har omkring sig. Manuella är lik mig på det sättet, eller på fler sätt också, men hon är en person som verkligen uppskattar minsta lilla grej. Du kan ge manuella en komplimang och hon verkligen blir jätte glad och uppskattar det. Älskar sånnt! Hon visar även sina vänner att hon bryr sig om dom och uppskattar dom. Man kan ofta få sms utav manuella där det står en fin text, från ingenstans, där hon vill tala om för dig att du är värdefull för henne och jag älskar det. För man verkligen känner sig uppskattad utav henne och vet att man i alla fall är betydelsefull för någon. Hon älskar att göra hennes vänner glada och att göra en annans dag underbar. Hon är en underbar vän och har det en äkta vän ska ha! Hon förtjänar verkligen allt det bästa.

Uppskattning är jätte viktigt både i förhållanden men även i kompis relationer.
Jag tycker det är viktigt att varje människa får känna att den är älskad utav någon och omtyckt. Att få känna sig speciell i någon annans ögon, att få höra en komplimang då och då, för det gör så mycket. En komplimang kan göra hela ens dag, ett fint sms på början av dagen kan göra en så glad att hela dagen blir underbar. Uppskattning får en människa att må bra och det är viktgt.
Om det fanns fler människor i världen som va som Manuella, skulle den här världen bli mycket finare och intriger, bråk och sådant skulle inte existera lika mycket. Om fler människor var godhjärtade som henne och spred glädje och kärlek skulle folk må bättre och världen skulle vara finare. Falskhet och sådant skulle heller inte existera. Det skulle vara mer människor som bara vill andra väl.
.......................................................................................................................................................................

ord kan inte beskriva hur glad jag blve när jag läste de hon skrev, vet knappt vad jag ska skriva förutom att JAG ÄLSKAR DIG JONNA<3



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0