Julklapparna är inhandlade

Nu är alla julklappar inhandlade och klara, så skönt var ute i sista minuten för de allra sista julklapparna, Har aldrig sett så mycket folk på Arlanda stad eller på Kista för den delen... folk var verkligen stressade och visste typ inte vad de gjorde?!? Ja vet, men va ska man säga det är jul... i år har jag verkligen varigt generös med mina julklappar, den bästa fick min mamma, hahahha det är så kul hon kommer bli skit arg när hon öppnar sin julklapp eller hon fick jue två styckna nu, men i en utav den så är de bara såndära socker från H&M och inuti dem finns de pengar vilket hon inte vet, så när hon öppnar den så kommer hon säga,, är dehära min julklapp hahahahahahhaha ja tycker att det är skitkul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0