Lätta på mitt hjärta

Nej nu måste jag lätta lite på mitt hjärta, ni alla vet att mina föräldrar är bortresta, och ni alla vet att jag har en jätte stor släkt, okej nu är det såhära att folk har ringt oss konstant nu i 2 veckors tid o bjudit över oss på mat, varenda dag är vi bjudna hos någon, nu säger jag inte att jag inte uppskattar det men vafan min mamma lagar inte änns mat till oss varenda dag!! de ska bli så skönt nu när de kommer hem, att få äta mammas mat, att få höra hennes gnäll och tjatande på att jag inte städar ordentligt, ja vet jag är knäpp men jag saknar det. och min pappa att gå ner för trappan och se han sitta på etta soffan o drika sitt kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0