Mitt nyårslöfte

har ni tänkt på en sak när ni brukar gå och shoppa att man ibland inte köper det man vill ha, och sen när man kommer hem ångrar man sig jätte mycket att man inte köpte den klänningen/jackan och så vidare, det händer mig ganska ofta har jag lagt märke till, så jag har kommit på en genialiiisk ide, mitt nyårslöfte till mig själv är att köpa de jag vill ha, så att jag inte ångrar mig sen. och skulle jag ångra mig sen och vilja lämna tillbaka de så kan man det, bättre de än att den inte finns sen när du går tillbaka för att köpa den. smart ja vet=) som en sak som jag fortfarande inte har kommit över att jag inte köpte den va ett par jeans shorts som jag såg på zara i somras. asså att än idag tänka på dem är faktiskt lite sjukt men allt va såklart min systers fel hon var med mig den dagen och jag brukar aldrig lyssna på henne när de kommer till kläder och sånt men jag gjorde ett undantag som jag fortfarande ångrar, men aja jag provade en outfit som jag verkligen gillade så kommer hon in i omklädningsrummet så frågar jag henne va tycker du så säger hon asså blusen är fin men inte shoortsen, så dumma jag lyssnade på henne fast än jag gillade dem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0