Trust your instinct

Kommer ni ihåg mitt armband jag köpte till mig själv som en tidig födelsedags present, tragiskt nog så lossnade en berlock från den.. men gick in på en grym hemsida där jag beställer lite smycken och så, älskar verkligen hemsidan. www.kissjohanna.se du hittar verkligen allt, själv är jag inne för budskaps smycken, smycken som betyder någonting för mig. så idag beställde jag 2 berlocker som jag förhoppningsvis får imon eller överimorn =)


Här har ni mitt berlock armband texten på den runda är: i give you my heart, och sen har ni den avlånga där de står HOPE.







Dehär är dem jag har beställt, måste säga att det som är så bra med dehära armbanden är att du kan köpa flera berlocker helatiden och byta ut dem hur du vill.( måste säga att dehär är beroendeframkallande du vill köpa nya hela tiden )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0