De bästa som finns

Jag älskar att få personliga saker/grejer som typ ett kort på mig och den jag har fått den ifrån, eller ett smycket som betyder något för den personen. Va o hälsade på en kär vän till mig efter jobbet så fick jag syn på massa hängsmycken kommer inte på va de heter för tillfället men nästan likna dana som Thomas saabo har, du vet när man kan välja ut en massa olika grejer men aja iallfall så bestämde jag mig för att köpa en sån, ni vet en tidig födelsedags present till mig själv.. så jag och min kära vän plockade ut en massa och jag måste säga att jag älskar verkligen armbandet har haft på mig de sen jag köpte den =) det som är så bra är att den inte är lika dyra som thomas saabo,, så du kan köpa en massa, sen kan du köpa från thomas saabo och lägga till om du vill eller från något annat märke, jag känner bara till thomas saabo.



Dålig bild, ja vet men det är bättre än ingen bild alls =)


Som ni alla vet så älskar jag Vinten och julen i min värld är de det bästa som finns, snart ska man börja julpynta och baka en masa och bara vara, träffa hela tjocka släkten och massa annat, Carolas julkonsert får jag inte glöma =)

de bästa som finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0