Kändis****** Ja vet

Kan inte lägga upp så många bilder jag jag egentligen vill, många vill inte att jag ska lägga upp bilder på dem, vilket jag måste respektera annars får jag inte en ända bild.
var på Gondolen för första gången förra veckan, jag måste säga att jag var verkligen besviken, eller de va inte som jag hade tänkt mig, för de första hade jag fått för mig att de va ett runt ställe med stora glasfönster överallt, vilket de inte var, vet inte änns varför jag trodde att de skulle vara så men aja,, och sen så trodde jag att de skulle krylla med kändisar ( kanske skulle träffa på Carola där =) hahahha jag vet handikapp!! ) där hade jag oxo fel träffade inte någon eller ingen viktig som jag känner igen.. men utsikten var jätte fin. och va de kommer till maten så var den bra ( om du gillar skaldjur och så ) skulle prova för första gången att äta skaldjur ( tycker att de ser så läskiga ut, det är därför jag aldrig har ätit dem förr. ) men jag provade hummer soppa till förät och jag höll på att döö!! den va skit äcklig men de säger jag bara för att jag inte gillar sånt.. åt kött till varmrätt ( åt upp hela ) så den va god hihihi..
Sen va vi på cafe beirut har varit där en gång tidigare med mina vänner, ett jätte mysigt ställe med bra atmosfären, maten är jätte god samt personalen =)

Här har ni en bild på föräten (ända bild jag kan lägga upp från den dagen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0