Om jag orkar

Igår gick det inte att blogga var för upptagen med att städa och umgås med vänner efter jobbet :) Fortsätter fortfarande med min diet:) men st är svårt första veckan känner jag mig alltid hungriig:/ men om du har vilja. Så går allting kom ihåg det:) så vad åt jag till frukost igår? I och med att jag jobbade morgon igår och idag och imorgon så blir det lite annorlunda, så när jag vaknar 03.40 åt jag en skål med musslii och 3 st knäckebrödsmakor med ost och gurka till. Sen under dagen drak jag mycket kaffe och åt mycket frukt, sen vid 16.00 tiden gjorde jag åter igen knäkebrödsmakor och åt dem till middag ( orkade inte göra en sallad eller så) efter det så åt jag inte någonting. Me. Bara för att jag inte äter någonting så betyder det int att du inte ska äta någonting!! Om du känner dig hungrig så kan du alltid ta en frukt eller en grönsak, de brukar jag göra när min mage kurrrrar:) Nu kommer vi till idag idag åt jag åter igen knäkebrödsmakor 3 st till frukost och snart ska jag göra mig själv en latte :) Och idag har jag tänkt ut att om jag orkar laga middag så ska jag koka/steka grönsaker med en köttbit till men det är bara om jag orkar, annars blir de väl en varmakoppe ;) Nu ska jag fortsätta jobba :) Ps jag svälter inte mig själv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0