Spa weekend

idag var det inte allas någon bra dag på jobbet, frös ihjäl så jag fick gå o hämta min gås o den skit tung så mina axlar är helt förlamade, känner verkligen att jag måste boka in mig på en spa weekend som varar i 365 dagar hihihihi =) skulle vara utvilad efter den vistelsen.
Va i kista i går med min älskling ( ja vet jag har många älsklingar) denhär älsklingen heter Denisia vi var och så på Harry Potter o så gick vi in i lite butiker o så, hittade inget märkvärdigt lite besviken letade efter skor och typ tunikor eller vardags klänningar o så, hittade 2 svarta tröjor men är osäker på om inte en utav tröjorna är en klänning =S o så hittade jag en jätte mysig tröja som man kan ha på sig hemma, o bara chilla.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0