Till er som vill gå ner i vikt.

Som de flesta vet så har jag gått ner i vikt ganska mycket från hur mycket jag vägde för ca 1.5 år sen, från december till november jag har lyckats hålla en och samma vikt så nu känner jag att det är dax att gå ner lite till, igår var min första dag. får ofta höra hur jag har lyckats gå ner så pass mycket. folk vill veta vad jag äter och så, kommer skriva en hel del om det blir mer motiverad och så.

Idag frukost 09.00
2 knäckebröds makor med ost och gurka till de kan du dricka kaffe/te det är bra om du lär dig att dricka dem utan socker.
11.30 åt jag ett äpple.
15.30 gjorde jag mig en sallad gjorde en stor sallad med tomat,majs,paprika,advokado,sallad,morot och lite ost och sen knäckebröd till
17.00 drack jag en kopp kaffe. sen har jag inte ätit mer,
måste nog gå ner och ta en frukt eller en skål med musli Nu säger jag inte att dehär är jätte lätt, det är väldigt svårt speciellt första veckan de ända du tänker på är mat, men om du håller dig upptagen så tänker du inte på mat och då går det lättare. och tänk på att du kan äta hur mycket frukt och grönsaker som helst. men banan ska du inte äta jätte mycket utav.

Om du har viljan så går allting !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0