Tummen upp

Hallå där alla raringar:) Joo dehära med att uppdatera er varje dag om vad jag äter och så kommer inte att fungera:( spciellt inte när jag kör morgonpass känner att jag inte orkar! Min lösning är att uppdatera er när jag kan :) som tex när jag kör kvällspass kommer jag kunna uppdatera er och så :) Igår efter jobbet gick jag hem och sov till 17,30 känner att jag skulle svimma om jag inte åt någonting så jag gick till Ica och köpte massa grönsaker och böner och kykling, jag plockade på mig en massa och jag hade världens tur träffade på min lillebror och hans assistenter så jag ropade dem och gav dem en påse var och sa varsegoda bär:) och de tjaffsade inte änns emot !! Ja vet jag blev oxo CHOKATTT !!! Aja men efter de stekte jag wook grönsaker och tig lite kyckling till ;) tog en bild på tallriken och så men vet inte hur man laddar upp dem via min iphone:( egentligen så ville jag ha en köttbit men vet inte riktig hur man gör:/ idag kanske det blir en köttbit vi får se om mamma är hem :) nu har de gått 5 dagar sen jag började och jag börjar känna att jag känner mig inte lina hungrig längre :) så tummen upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0