Filmer

Som ni vet så älskar jag att kolla på filmer, ska rekomendra lite bra filmer till er om inte har något att göra på kvällarna.
The Rebound Romantisk/Drama (Catherine Zeta-Jones)
After the Sunset Action/Romantisk(
Pierce Brosnan och Salma Hayek)
Just Wright Romantisk/Drama (
Queen Latifah)
Laws Of Attraction Komedi/Romantisk (
Pierce Brosnan ochJulianne Moore )
Remember Me Drama/Romantisk (
Pierce Brosnan och Robert Pattinson)
The Ultimate Gift Drama/Romantisk
The Painted Veil Drama
Eat,Pray,Love Drama/Romantisk(
Julia Roberts)
Desperado Action/Romantisk(Antonio Banderas och Salma Hayek)
Jag gillade alla som ni vet så gillar jag romantiska/drama/komedi filmer de kan hända att jag kan se någon action film men då måste jag gilla skådespelaren ganska mycket för att se den.

Denhär gången fasnade jag för Pierce Brosnan och Salma Hayek
Så heta båda två enlig mig to die for



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0