Fint budskap

Jag har länge letat efter armband med fina budskap på och nu så har jag äntligen hitta dem =) köpte en igår från kista (från salt butiken) sen googlade jag lite gran och hittade massor med finna armband ville köpa allihopa men insåg att min mamma skulle döda mig då hihi så jag beställde 3 st. jag älskar smycken och så men tycker att det blir mer personligt med en text på eller något,, jaa ni vet va jag menar =)

Denhär köpte jag igår. Min mamma fick syn på den så hon frågade mig vad de va som stod på den så då läste jag upp och då så jag hon men den här skulle jag köpa till dig så hon gav min pengarna för den så jag fick den från henne =) hahah    

( A mother is one that knows us and loves us anyway.) texten på armbandet.

texten på denhära är (Happiness is having a sister like you)

texten på denhär (angels are watching over you)

texten på denhär (Friends are a lifelong treasure.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0