Min önskelista 2010

Hallå kära blogg läsare, provar på dehära med att blogga från sin iphone, får se hur de går :) dagen började snabbt men nu mot kvällen börjar det att bli ganska trögt, har hunnit med att skriva min önskelista för första gången på 22 år, brukar aldrig typ veta vad jag önska mig men igår gick de jätte bra, sen så är det så att jag fyller år 10 dagar innan julafton :)


Min önskelista 2010

Bling bling skal till min iphone (har beställt en redan )
En pälsmössa ( ryska modellen )
Innetofflor ( canedian snow märket de finns på scorett )
Pengar ( alltid bra att ha)
Gossip girl sesongerna (imte så viktigt)
En blixt till min kamera
En scanser som man kan skriva ut bilder (har en men de blir jätte små bilder vill ha i vanligt format)
Det är allt jag kommer på för tillfället :)

De jag inte önskar mig är
Smink







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0