Musik är de bästa som finns

De bästa som finns är att sätta sig i bilen o bara köra med hög musik, de kallar jag avkopplande. jag rensar verkligen mitt huve då. Ibland längtar jag tillbaka då jag gick på Rudbeck, de va så skönt att får den dära timman innan skolan och efterskolan för sig själv bara jag och min ipod. jag kunde bli så arg när jag träffade på någon på bussen eller på tåget för då måste man vara social o prata hela vägen o oftast blev de hela vägen hem så då sket de sig vilket jag inte gillade, okej ibland är de kul som typ när batteriet dog o så hihihiih elakt ja vet men det är jue sanningen. Som för ett par veckor sen när jag jobbade kväll så bestämde jag mig för att åka buss till jobbet för att rensa tankarna o så o varenda jävla dag träffade jag på någon som skulle till Arlanda så till slut bestämde jag mig för att ta en senare buss så jag skulle slippa att träffa någon men de sket sig oxo... Men ibland kan de vara skönt att ha sällskap på bussen/tåget men bara ibland =) nu hoppas jag inte att någon tar åt sig, ja vet att det är många som läser. en av anledningarna till att jag började blogga igen va att får skriva av mig vilket känns ganska skönt.



Till er som inte har sett min nya hårfärg taddddaaaaaaaaa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0