Nu igen

Dehär är andra gången på två månader som jag svimmat, först gången var det i Turkiet och då sa alla att de va prg att jag inte ätit något men nu så händer det igen och de som hände igår va verkligen jätte läskigt ja va på toaöetten där uppe o sen så mins jag ingenting mer förutom att jag ramlade o sen så hörde jag någon ropa och de var de, sen idag på morgonen så frågade jag min mamma va de va som hade hänt upptäkte att jag fick en bula i huvet och att jag har ont i ena armen vilket kommer leda till världens blåmärke, men aja så jag frågade min mamma vad som hade hänt så sa hon att jag svimmat och att jag va anfräts svettig när hon kom och hjälpe mig till sängen, asså dehär är inte bra, har frågat runt lite strör folk svimmar och så fick massa olika svar o alla säga att jag måste besöka en läkare!! Då vi får se va som händer med, håller er uppdaterade:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0