One of a kinde

De första jag gjorde idag när jag vaknade var att läsa detta mess: Manuella du är verkligen one of a kind, finns ingen som du, den utstrålning och glädje du ger, så godhjärtad och otroligt vacker du är, både på insidan och utsidan! du är en människa som jag beundrar och ser upp till. Tack för alla gånger du gjort min dag genom dina fina mess. Kärlek till dig! Och gissa om jag blev glad, jag blev så glad att de till och med kom ner några tårar. att läsa dessa fina ord och veta att de kommer från hjärtat gör mig så glad att de inte går att beskriva. Kan ni tänka er att ett mess kan göra så mycket, de gjorde verkligen mig dag en super bra start på dagen, så om du vill göra någon glad så är ett fint mess en bra början..

Vet inte om personen jag fick messet ifrån vill att jag ska tala om från vem det var.
Därför skrev jag inte vad hon heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0