Till min HJÄLTE

Igår kväll när jag och min lillebror kom hem satt vi där nere o pratade en stund o sen från ingenstans ser George Världens SPINDEL o självklart får jag en hjärtattack den va verkligen EMORRRRM o jag blir helt hysterisk jag skriker på George o säger gå upp o vek pappa du kommer aldrig våga döda den o han oxo han ba jooo ja kan så går han o hämtar en pappersrulle som han ska döda spindeln med och jag skriker gå upp o ropa och vek pappa den kommer smita o sen kommer vi aldrig att hitta den o jag kommer inte kunna sova eller vara på nedervåningen igen, så går han o hämtar en sko o självklart ropar jag ta inte mina skor ta vems du vill men inte min så hämtar han en till slut o så dödar han spindeln o jag skriker o min pappa kommer ner o frågar vad är det som händer o så berättar vi hela historian asså de va verkligen skit äckligt o jag började tänka på om de fanns flera eller om den hade fått barn o allting somnade inte inte förr än klockan 03.00 de jag ville komma fram till är att på grund utav att George dödade spindeln så blev han min hjälte =)
Såhär såg spindeln ut

Min HJÄLTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0