Tråkigt men sant...

Tog en lång promenad lägst bilvägen idag, så skönt och avkopplande bara jag och musik i öronen. Promenaden fick mig att tänka en hel del på en massa saker i livet, vilka jag kan lite på och vilka man inte kan lita på. Jag är en person som har väldigt svårt att öppna mig för vänner osv.. gillar inte att prata om mig och mina problem jag lyssnar mer än gärna på andras problem och så, vet inte riktigt varför det är så kan vara för att jag har blivit bränd flera gånger vilket gör att jag har svårt att lita på folk, men de betyder inte att jag inte litar på folk utan jag har bara svårt att släppa in folk ända in. Ibland önskar jag att jag bara kunde berätta allting som finns inne i mitt hjärta men sen 2 minuter efter ångrar jag mig o tänker på alla gånger jag har blivit sårad. tråkigt men sant, Jag vet att jag kan lite på många utav mina vänner jag vet verkligen det men det är jätte svårt för mig så snälla ta inte åt dig. jag hoppas att du förstår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0