Vänner

Jag vet att jag kan vara för snäll mot personer som inte förtjänar det, och jag vet att jag måste lära mig säga NEJ allt oftare, inte för så länge sen sa en vän till mig att jag är för snäll mot henne,men nu så vill jag tala om en sak för dig, du förtjänar att bli behandlad på de sättet. ja önskar att alla i din omgivning behandlade dig så, jag kan aldrig vara för snäll mot dig, jag jag precis så som du är mot mig. Jag får ofta höra att jag är för snäll men jag tycker inte att de stämmer in okej kanske ibland. Jag är en person som vill se mina vänner glada oavsett vad, så för mig är det viktigt att vara snäll o ge dem lite mer uppmärksamhet så de vet att de finns någon där som ser dem. Sen har jag några vänner som inte förtjänar att ha mig i deras liv, synd men sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0