vart är ditt självförtroende??

Ja blir så ledsen när jag hör dig säga att ditt självförtroende ligger under min säng, jag ska tala om en sak för dig att mitt självförtroende har legat i botten väldigt länge och när jag väl fick upp de igen så gick de ner igen lika fort som den kom upp, allt handlar egentligen om folk som finns runtomkring dig! Jag hade en vän som jag verkligen gillade men sen helt plötsligt så ville hon inte prata med mig och jag ville jue självklart få reda på vad de va jag hade gjort och sen till slut så visade det sig att hon inte gillade att jag hade ett bra självförtroende, jag blev så ledsen och jag mådde jätte dåligt, men det gick över och jag gick vidare och med tiden insåg jag att hon inte förtjänade att ha mig som sin vän, så sakta men säkert byggde jag upp mitt självförtroende igen, de tar tid men när du väl är där så finns det inte en bättre känsla de kan jag lova dig. och nu kommer vi till idag, jag har ett bra självförtroende men kan känna mig osäker ibland är inte mer än en människa!

De jag vill be dig att göra är att ta en ordentlig titt på dig själv i spegeln och säg till dig själv hur fin du är, det är inget att skämmas för jag har också gjort de, Och dina så kallade vänner som trycker ner dig vill jag att du kastar bort!! du ska inte behöva umgås med såna idioter!

När du väl inser hur vacker du är på insidan kommer du att se de på utsidan..
. När du väl är där kommer ingen kunna att trycka ner dig igen, men de betyder inte att du ska gå och trycka ner folk heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0