Fina ord

Igår fick jag en jätte bra ide, vilket var att messa några utav mina vänner med fina ord, till någon skrev jag att du är värdefull och till en annan skrev jag att du va bäst osv vilket va verkligen jätte kul, tycker om att sprida glädje till mina vänner ibland skrev jag samma sak till flera stykan o bland kom jag på nya ord, jag tror verkligen på att ett ena ord kan få din dag att bli så mycket bättre, för det är du bestämmer hur din dag ska se ut, du väljer hur ditt humör ska vara på när du går upp från sägen o när man får ett medelande där de står att du är värdefull på då blir man så glad att de verkligen gör änns dag, så va de för mig iallafall okej nu sickade jag inte mess till mig men jag fick en massa finna svar utav alla, de ordet som verkligen fasnade vad att jag va oersättlig vilket faktist gjorde hela min dag. gillade verkligen alla svar som jag fick men oersättlig hamnade lite djupare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0