Jag och Carola

Nu har jag bokat biljetterna till Carolas jul för 3 året o självklart ska jag och Josefine gå de har blivit lite som en tradition för oss äter middag först o sen går vi o se på Carola, Minns första gången jag ville gå hade fråga alla om dem ville gå med mig men alla dissade mig o sa meeh varför ska du gå på carolas julkonsert o då svarade jue jag MEEEN HALLLÅ jag avgudar henne!! sen till slut frågade jag Josefine o jag vet hur mycket hon inte gillar henne men hon sa till mig men det är ju självklart att jag följer med dig o jag tittade på henne o sa fort, du vet att du inte får ångra dig sen =). så sa hon nej men du har ingen att gå med så jag vill gå med dig, de va en utav de bästa dagarna jag har varit med om, o den dära konserten va den bästa vi i publiken skrek ut olika låtar som inte änns tillhörde julen o hon sjöng o sjöng, de tråkiga va att jossan hade 2 tidioter framför sig hahahhahah. och förra året va helt fantastisk o så fick jag 2 autografer och kort med henne de va en fantastisk dag det med, så i år får vi se vad som händer kanske går jag upp på senen när hon ropar upp alla barn? man vet aldrig. jag o carola man kan nästan tro att jag är hennes stalker efter alla gånger jag har träffat henne 2 gånger på arlanda o hennes julkonserter o i kista galleria helt sjukt men sant o sen så har vi på faviosa träffade jag henen sist, vissa kallar det tur men jag kallar de att de va meningen att vi skulle träffas o varenda gång ja träffar henne så får jag kappt ut ett ord. jag vet helt sjukt.
Här får jag min efterlängtade bild


Här får jag Carolas autograf på handleden

såhär glad blev jag

Träffade henne på kista galeria

Här träffade jag henne på faviosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0