Min dag

Dagen börja den med att mobilens alarm ringer 03.30 stänger av den o sätter på larmet som piper 03.45 de dära 15 minuterna är guld värda, jaa de vanliga ni vet fixa sig o så börjar 05.00 till 14.00 en rolig dag på jobbet min bästis Silva kom på besök vilket alltid är lika kul, sen så har vi Frida som också kom en lite snabbis o Meral som stannade längst bland alla, alltid kul med sälskap, efter jobbet hade jag en sminkning / hår fixning att göra, resultatet blev jätte bra blev förvånad hur bra det blev stolt känner man sig sen efter de ringde jag min pärla drog in till kisa o shoppade lite o sen blev de bio med massa godis =) de tråkiga är när man inte har ätit något under hela dagen o så blir man skit hungrig o så ska man äta godis du äter 5 godis bitar sen blir du så äcklad att du bara vill spy!! så va de för mig, bra att veta. Köpte ett par skit snygga pumps för ett jätte bra pris måste jag säga, förvånad blev jag. Filmen The American va skit dålig, helt värdelös. de som va bra med filmen var att han e så JÄVLA HEEEET, måste säga att tjejen var jätte vacker. o de bästa med hela dagen var på vägen hem när vi sjöng




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0