Ont

Jag har så ont i mitt öga att de inte finns, har fått upp en såndära vagel grej nu igen, har haft de 2 gånger innan o då var jag tvungen att operera bort dem o nu så har jävlarna kommit tillbaka, denhär gången gör dem skit ont o då menar jag verkligen ont. va hos läkaren idag fick någon salva som jag ska ha på 3 gånger om dagen i 1 veckas tid sen får vi se om den har gått bort och observera att jag inte får ha linser eller smink på minst 1 vecka. en hel jävla vecka utan smink o linser, får ha mina äkliga fula glasögon o inget smink asså inget smink. till er som inte vet de redan så är älskar jag när en kvinna tar hand om sig själv de vill säga fixar till sig sminkar dig fixar håret och så, nu menar jag inte att hon måste se ut som att hon ska på bröllop varje dag men jaa ni fattar =)


Man ser inte så bra men de gör ont.

Såhär brukar jag se ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0