Underbara / Värdefulla

Jag älskar att göra o se andra glada det är den bästa känsla som finns, att verkligen veta att du låg bakom hennes/hanns lycka, de spelar ingen roll om det är för en dag eller en vecka osv men att se den dära människan lee o känna sig lycklig är helt obeskrivligt. så dehär med att messa mina vänner o skriva finna ord har jag hållit fast vid, så kul att se allas reaktioner som idag messade jag min goda vän Pia o skrev till henne - Du är underbar så varade hon =) - Tack:) men messade du rätt nu =) o jag skrattade o skrattade de va så kul, självklart var de jue rätt messet va menat till henne. Så när jag sickar dessa mess så vet att att jag gör den personen glad åtminstonde för en stund o för vissa varar de hela dagen o för andra kanske mer än så. Så om du har vänner du bryr dig om ta upp din mobil o messa dem när de minst annar de. de kommer verkligen att uppskatta det, jag vet att mina underbara/värdefulla vänner gör det.


Sähär glad blir pärla när jag skojar med henne

Kommentarer
Postat av: Diana

Älskar den här bilden och framför allt dig, så unik och fin människa!

2010-09-24 @ 17:06:59
Postat av: Lilian

åå så fint.. love you <3

2010-09-26 @ 00:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0