Film tips

Nu har jag äntligen sett slumdog milioner, de tog mig 3 år=) har velat se den sen den gick på bio men som vanligt så hade alla redan sett den så jag hade ingen att gå med och sen så ville jag inte se den själv så jag dröjde ut på tiden men sen så pratade jag min arbetskolega om att jag inte sett den, hon blev helt hysterisk så jag hade inte något annat val än att se på den, så igår tog jag mig i kragen hihihih.. nu har jag moulang rouch kvar.

De här är filmer man måste se på, några av mina favoriter. de här är dem jag kommer på för tillfället=)

Greven av monte cristo

Bankok hilton

Dagboken

Double Platinum


Message in a bottel

Titanic

Never been kissed

En prinsessas dagbok

Allt för min syster

Inte utan min dotter

Soraya M

Nothing hill

The inside job

Remember the titenc

Burlesq



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0