Min inspirationskälla

Hel alla fina. i dag hade vi en jätte roliga dag, idag var det brud och modevisning som jag på schemat. vi fick lära oss precis allt vad man ska tänka på osv. jätte kul och sen skulle vi göra en sminkning som de ofta har på modevisningar och så, kommer inte igår va den heter just nu och orkar inte gå ner och hämta min väska, men men de va skit kul och här gällde det att fantisera.. först stod det helt still i huvet visste inte vad jag skulle göra.. och jag som ändå kan måla och så började bli lite stressad för jag inte hade några ider om vad jag skulle göra så jag gick typ runt o frågade mina klasskamrater sen fick jag en ider och nu har jag massor så här efter lektionen( så typiskt) men min inspirationskälla kom från The black swan. Jag blev jätte nöjd med resultatet.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0