Yoghurt Glassssssssss

Idag började dagen sjukt segt, ja va så trött när jag vaknade och vädret gjorde mig inte piggare de va verkligen världens dimma ute, men efter att jag tvättat ansiktet o borstat tänderna o börjat med mina rengöringsprodukter och gått ner för att äta frukost och skulle upp igen så kom solen fram, vilket gjorde att jag ville ha på mig kjol idag, men sen kom jag fram till att jag inte har något att matcha min röda kjol, så shoppa behövs det verkligen, typiskt nu när man inte jobbar=( okej i och med att jag va så trött så sov jag typ hela tåg resan till skolan, idag hade vi färganalys en utav de bästa lektioner vi haft måste jag få säga =) idag va kära Yvonne min modell =) efter de gick vi o träffade på Linda som jobbar på aldo så vi dumpade min väska där så drog jag och Yvonne till fridays medan lin va tvungen att jobba=) efter de gick vi till gallerian och köpte världens godaste glass, den där yoghurt glassen med olika toppningar o så, min favorit är smartis längst mer och choklad smak med choklad strössel =) efter de gick vi och satte oss i någon (park) sen fick jag så ont i magen =( åt för mycket =/ sen väntade vi på lin som slutade 17.30 sen kom vi hem och här är jag nu, funderar på om jag ska sova eller kolla på en film..


min är den till höger =)

Yvonne o Jag

så här kul är det att vänta på Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0