Besatt

Vad gör du har en vän eller vet inte änns om jag kan kalla henne för vän, men aja jag blir tokig på henne hon tror verkligen att vi är bästa vänner och allting och de bästa av allt är att jag inte känner henne!! vad gör man åt såna människor?? jag visar typ att jag inte gillar henne så ofta som de går, hon är verkligen besatt utav mig, ibland tror jag att hon har en vägg i sitt rum med bara bilder på mig och typ tänker åååååååå manuelllllllllaaaa åååååååååååååå manuellllllllla. och så fort hon ser mig blir hon helt galen ååå manuella jag har saknat dig och jag älskar dig!! hon klistrar sog fast sig i mig som superlim, jag klarar inte av att ha en sån människa i mitt liv och speciellt inte nu, hon suger sig åt all mig energi!! jag mår dåligt bara jag tänker på henne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0