Du och Jag

Idag har jag spenderat dagen med min älskling Denisia <3 va i kista och shoppade lite o åt eller jag åt o nisa tittade på hihihihi o sen så gick vi på bio såklart =) allt va skit bra tills filmen va slut o jag skulle på toa och upptäkte att min lilla nesserär va borta, vi sprang tillbaka till bio salongen men den va inte där o sprant till toaletterna igen men där va den inte heller o så gick vi och frågade persoalen, men ingen hade lämnat in den =( så de va synd, men anars har dagen varit bra köpte 2 par skor o 2 par byxor =)
sen kom vi hem o nisa ville lära sig att sminka sig som en kines enligt henne så jag vissade henne =) o fin blev hon såklart, sen tog vi massa kort =) =)


Dagen outfit

Blus: Zara Byxor:H&M Skor:Vagabond
( till er som undrar )


samma sminkning











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0