Remember me?

Frånvarande är de rätta ordet. det är de jag har varit den senaste tiden. men nu känns de som att jag är på rätt väg tillbaka. så vad har jag gjort den sanste tiden, jobbat, jobbat och ännu en gång jobbat. har hunnit med att partaja lite också...

har hunnit shoppa en massa och hunnit fixa min utväxt. Mitt hår blev inte exakt som jag ville, han kunde inte göra så mycket mer än att färga utväxten ( egentligen ville jag slingra det) men de skulle inte se bra ut, så nästa gång skulle de bli jätte bra =) nu blev det ljust på botten så de ser fortfarande ut som en utväxt men inte så mycket , väldigt svårt att förklara ska visa er sen. men o andra sidan så e det ganska pupulart att ha utväxt i håret, kolla bara på den legendariska Drew Barrymore..



Nu går vi över till allt shoppande.. ojojoj va mycket jag har shopat o speciellt med de fantastiska rean =) 2 skit snygga klänningar, en päls väst, massa med tröjor o ett eller två par byxor o massa med mjukiskläder/pyamaser =)


Och att festande, först så fyllde min kusin år, så vi var och firade henne, med massa att dricka hihihi o sen var de alla hjärtans dag festen i hallunda, måste säga att jag hade lit eallt för mycket att dricka men ibland måste man för att kunna ha roligt, om ni förstår vad jag menar =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0