En bra dag

Idag va en bra dag, en dag som jag inte ville skulle ta slut, inga bekymmer bara kärlek hela dagen önskar alla dagar var som denna. problem fria, gnäll fria och huvudvärks fria hihih. så vad var det som gjorde denhär dagen så bra, jag fick umgås med min andra halva som ALLTID får mig att må bra, som får mig att skratta åt allting, och vi har verkligen jätte kul tillsammans, jag önskar att alla hade en sån som min gina i sina liv. vi har inte känt varandra så pass länge men ändå känns det som att jag har känt henne i hela mitt liv. vad skulle jag göra utan dig i mitt liv??


Blev även hembjuden på hemmagjorda pannkakor med hemmagjord sylt ( Anna Skippers recept ) så de var väldigt nyttiga!! jag måste erkänna att de va verkligen goda, de såg inte så goda ut men de smakade skit gått måste jag erkänna, och de va min underbaraste, raraste , godaste, sockersnygga polin som var kocken i köket!! en riktig hemmafru hihihihiih




Pannkarkorna o sylten som polin har gjort alldeles själv <3


så jag fick spendera dagen med två underbara vänner, hur har din dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0