Tack för att ni finns

Många undrar hur jag mår, många har frågat hur jag mår, många har frågat om är är sjuk, många har frågat varför ser du så ledsen ut!! bra mår jag inte, mitt hjärta gör ont, hur jag är vänder och vrider mig så ser jag henne framför mig, jag kan inte förstå de som har hänt. jag väntar på att någon ska nypa mig i armen och säga att de hela är en mardröm.

Det är när du går igenom en jobbigt period i ditt liv som du inser vilka dina riktiga vänner är, just nu går jag igenom den tuffaste tiden i mitt liv, och det är inte förrän nu jag har insett vilka mina riktiga vänner är. den som verkligen bryr sig om mig och frågar hur jag mår, som försökt ringa mig eller smsa mig eller höra av sig på ett eller ett annat sett. det är flera stycka som har hört av sig osv.. men det är 3 stycka som verkligen har berört mitt hjärta, behöver inte nämna några namn, Tack för att ni finns i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0