3 månader

Tre månader he passerat vilket jag fortfarande inte kan förstå, hur har de hunnit gå så fort?! Tänker på dig hela tiden men i går var det de ända jag gjorde o plötsligt slog de mig att sista gången jag pratade med dig på telefon var å min födelsedag när du ringde för att grattade mig och sa till mig- teta vad vill du ha för maträtt, så ska jag göra den, jag svarade med att säga - teta tack så mycket men jag ska åka iväg och jobba. Det var de sist telefon kovertationen jag hade med dig. Och sista gången jag såg dig var på julafton när jag och Angela kom för att säga god jul till dig, när du och moster va på väg till sjukhuset, det var sist gången jag såg dig levande, nu ser jag dig i mina drömmar, vilket gör att jag aldrig vill vakna. Känner mig helt vilsen utan dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0