3 Veckor

Nu längtar jag verkligen till sommaren, till solen och allt de sköna att kunna ta långa promenader på morgonen att äta glass i mängder att bara vara det är livet. i år blir semestern i början av sommaren, så man hinner med den så kallade svenska sommaren när man kommer tillbaka och att man kan vissa sin snygga bränna till alla blekfisar som är här hemma =) hahahahah och så har vi sommarkläderna som man fortfarande kan ha på sig. och de bästa med iår är att vi blir borta i 3VECKOR!!!! jag ska verkligen steka sönder mig, ska bli så brun o snygg. jag tror nog att det är många som håller med mig att man känner sig så snyggare när man har en bränna och alla kläder ser så mycket snyggare ut på något sätt och på tal smink de ända du behöver är mascara o lite higlights sen är de bara att dra ut genom dörren =)














Dehär är från förra årets semester i antalya. i år blir vi oxo en stor grupp som åker =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0