allt de goda du gör får du tillbaka

Känner du någon som inte mår bra? som går igenom en jobbig/tuff period ?? men du vet inte om du vågar höra av dig?! då är mitt råd till dig ring inte denhär personen för hon/han kommer garanterat inte att svara men ett fint mess skulle uppskattas, du kanske inte får ett svar men de betyder så mycket! när din vän går igenom en tuff period i sitt liv så är de viktigt att du talar om för den persoen att du verkligen finns där även om hon/han behöver prata klockan 03.00 på morgonen. ibland räcker det att veta att de finns någon där ute som bryr sig om en.


Ni alla vet att jag har haft en tuff/jobbig tid, jag har väldigt svårt att prata om det, de gör fortfarande ont. men på något sätt gör de inte lika ont att skriva om det, konstigt ja vet hela jag är konstig =) de va många som hörde av sig till mig när min mormor gick bort, de ringde och messade mig, men jag hade inte hjärtat att svara på någon. men efter ett tag började messa tillbaka alla som hört av sig. och sen var de några som messade varje dag för att kolla hur de va med mig.så dehär är med egen erfarenhet, har du någon som behöver dig sträck ut din hand, allt de goda du gör får du tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0