Lixom ?!?!

Som ni vet så älskar jag att kolla på filmer, jag tror nog nästa att det är min hobby om man kan säga så?!? de och att baka hihihi men aja, de finns några filmer som jag inte sett faktiskt tror de eller ej så har jag tex aldrig sett på Moulin Rouge, slumdog milioner, Benjamin Buttons otroliga liv, avetar jaa men ni vet såndär filmer, men grejen är den är att jag inte vill se dehär filmerna själv så de har LIXOM aldrig blivit av, men jag måste fa ta mig i kragen o se dem. sen så har vi filmer som jag vill se om igen som tex, Titanic, dagboken,cuoty ugly o massa dåndär filmer. ni tror säker att jag inte har ett liv som kollar på så mycket filmer. men grejen är den ja har ett liv ja lovar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0