Min lördag

Nu glömde jag berätta om min lördag, som ni vet så va de min ledig helg.. vaknade av solen, gick upp o åt frukost o städade nere o uppe. ja vet jag är grym =) sen så va de dax att göra sig snygg sen så ringde telefonen o de va självklart min underbaraste Polin som ringde så vi begav oss ut på ett uppdrag att fixa hennes jävla juicemaskin =) hahahahahhaha, jag säger bara en sak om du ska handla från elgiganten,siba, expert, onoff osv så är de polin du ska ha med dig. tro mig!! hahahhahah sen åkte vi runt rondellen några varv innan vi kunde bestämma oss vart vi skulle åka, så Sigtuna here we come blev det =) så de blev sallad/lassage/paj på valvet.. mycket gått med de bästa sällskapet får jag lov att säga. efter de fick vi skilja oss åt för ett litet tag, ja va nämligen tvungen att åka hem o ta hand om våga gäster som ha hemma hos oss.. men jag kom hem o de typ gick.. så disken väntade på mig. sen fick vi äntligen träffa varandra igen och jag fick smaka på den berömda juicen, den va himmelskt god. efter de va de dax att inhandla massa onyttiga grejer för våran filmkväll, o så skulle vi hämta min käraste granne =) med andra ord va de en utmärkt lördag o jag spenderade den men underbara människor som står mig varmt om hjärtat




Finaste <3

Om de händer något med mig de kommande dagarna så vet ni vem ni ska ta fast =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0