Mitt hjärta

Visst blir du förvånad när du börjar prata med mig? du frågar dig själv hur kan en människa vara så ren och fin? så börjar du undra men finns de verkligen såna människor i denhär världen, mitt svar till dig är,JA vi finns de lever bland oss,jag behandlar alla så som de behandlar mig, eller jag försöker så gott de bara går, så är du snäll mot mig är jag snäll tillbaka, är du dum så är jag dum osv, Men gör du mig illa en gång så förlåter jag dig nästan aldrig. jag är väldig rädd om mitt hjärta. jag har byggt upp en mur som kinesiska muren runt mitt hjärta så när du väl är inne släpper jag dig aldrig, men när du är ute finns de ingen väg tillbaka.


Kommentarer
Postat av: Sigbjornsophia

Very interesting site. I have bookmarked you.

2011-06-02 @ 11:45:17
URL: http://sigbjornsophia.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0