Te

mitt internet här hemma har inte fungerat nu på 1 vecka, till er som undrar varför jag inte har bloggat. jobbade morgon idag hände inte speciellt mycket mer än att jag hade idioter till kunder hela dan idag, så jävla inkompetenta idioter!! blev så arg, men men vi fick en låda med helt nya te sorter idag så jag och min arbetskollega Danielle bestämde oss för att smaka alla 8 sorter... vissa var goda medan andra smakade skit o andra var gamla klassiker, men jag gillade mest heter roobit( något i den stilen) den smakade och luktade jul =) sen har de inte hänt så mycket mer än att jag knappt kan röra mina axlar, känner mig som ett jävla missfoster. va och tränade igår, men de där är en annan historia som jag i nästa inlägg ska pratat om o skryta hur duktig jag va igår..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0