Utmattad

Herregud vad jag är trött o slut efter denhär dagen!!! har varit i kista, sollentuna, lidel och willis med the one and only Gina<3 efter de väntade en utskällning från min mamma såklart =) min mamma hahahhahah hon är rolig hon, hon ska piroger till turneringen, så idag på morgonen när jag vakande frågade jag henne om jag skulle hjälpa henne att göra dem för hon ska göra ganska mycket så hon sa nej jag klarar mig, så jag ba jaha okej då kan jag dra. så jag drar med gina. o när jag väl kommer hem så säger hon du går ut hela dagen o hjälper inte mig jag har ont i varenda kroppsdel, och jag ba meeeehhhh hallå!!!!?!? så jag åkte på en utskällning o så ska jag få göra de sista vänta på dem i ugnen och självklart är de världens disk som behöver diskas och en diskmaskin som behöver tömmas!! o efter de ska jag baka mina kära kärleksmumms, kollade om vi hade allt vilket vi självklart inte hade så fick springa upp till ica o köpa allt, började från kl:20.00 till 00.00 blev jag klar med allting... o nu ligger jag här i min säng ny duschad och helt slut =) hur har dig dag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0