Vad har jag som du inte har?

Om du hör att någon snackar skit om mig o väljer att sägas de till mig men att inte avslöja vem de kom ifrån så behöver du inte Anns anstränga dig att säga någonting överhuvud taget !!!! Att säga A och inte B är fut, jävligt fult. Jag trode att jag hade kommit över de hela med tt höra folk snacka en massa skit om mig, men tydligen inte. Folk har snackat skit om mig i hela sitt liv så det är inte de att jag inte är van o så för det är jag, ibland orkar jag inte änns lägga ner min tid o energi på det men igår gick de inte, och speciellt inte är de går o snackar skit om mig till en kille jag inte änns känner mer än ett hej och hur mår du? Vad är de här för värld vi lever i? Varför vill människor bara varandra ont? Vad äre jag har som du inte har? Jag är så trött på att må såhär!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0