Fotodag

Heeey longt time no see =) allt rullar på skit bra just nu, de går bra i skolan så de känns jätte skönt, hade vårt beauty prov för 2 veckor sen och blev godkänd på den så de kändes jätte skönt. nu har vi kommit in på special effekts delen vilket är jätte kul, det är nu vi får lära oss hur man gör äckliga sår och så vidare, skit häftigt måste jag få säga =) Idag hade vi en utav våra fotodager, hade dramatisk look idag vilket innebär sotade ögon med starka läppar. som modell tog jag min kära syster, jag blev verkligen supernöjd med resultatet, fixade henne från topp till tå=) jag valde att gå mer på den glamourösa/eleganta stilen, ska vissa er bilder =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0